Gastvrij
We willen graag een gastvrije gemeente zijn, waar mensen goed ontvangen worden en je in een fijne sfeer samenwerkt.
Je bezoeker meldt zich bij de receptie van het Klant Contact Centrum (KCC). Zij geven je een seintje als je bezoek er is en vragen je om de bezoeker te komen ophalen. Als je bezoek weer vertrekt, begeleid het bezoek dan ook weer naar de hal. Bezoekers mogen niet alleen door het gebouw lopen. In principe komen bezoekers alleen in het publieksgebied (het vergadergebied of de centrale hal).
Het stadhuis en de fietsenkelder zijn toegankelijk met een persoonlijke toegangspas. Met deze pas kun je ook printen. Zodra je in dienst komt of wordt ingehuurd, ontvang je een persoonlijke toegangspas van de Servicedesk.
Bereikbaarheid
Om onze inwoners en ondernemers zo goed mogelijk van dienst te zijn hebben we afspraken gemaakt over onze bereikbaarheid. Hierover leest je meer op de intranet pagina Organisatie.
Calamiteiten
Bel bij calamiteiten 038-339 27 27. Medewerkers met een vast toestel kunnen 3333 bellen. Volg in het geval van een calamiteit altijd de aanwijzingen van de bedrijfshulpverleners (BHV’ers) op. Je kunt hen herkennen aan een felgekleurd hesje. Meer informatie vind je op de pagina Bedrijfshulpverlening.
Interventie (bij mogelijke agressie of geweld). Als je vermoedt dat een bezoeker over kan gaan tot agressie en/of geweld, bel dan zo snel mogelijk de interventiemedewerkers via 038-339 27 25 (medewerkers met een vast toestel kunnen ook 2222 bellen). De interventiemedewerker is dan zichtbaar aanwezig en grijpt alleen in als dat nodig is.
Meer informatie vind je op de pagina Interventieteam.